Dom senaste dagarna..

Hej igen!
Som sagt är det ju semester nu och i söndags för en vecka sedan den 15:e fyllde jag och Robert år.
Vi firade här hemma hos oss och vi hade extra fint besök eftersom Rebecca med familj från Örnsköldsvik var här!
Äntligen fick vi träffa den nye lille familjemedlemmen Hugo! Bara ett par veckor gammal...Å så söt han var! Man glömmer hur små dom är!
Sixten hade också blivit stor men ändå inte ändrat sig så värst mycket sen vi såg honom sist! Lika söt och go som förut!
Sen var ju Julia och Neo här också och Neo frågade nästan med en gång om han fick sova över och det fick han ju!
Han sov över 2 nätter och längtade redan till nästa sommar! Förstår inte att det kunde vara så kul med oss 2 tråkmånsar, fast jag tror att Pontus och hans dator var ett pluspoäng...
Pontus ja...Han har kommit in på Chalmers! Så han börjar 21:e augusti! Han är mycket, mycket glad!!
 
Så har vi då börjat lite lätt att röja i vårt förråd och garage...Jätte tråkigt...Men ändå skönt. Jag ska även börja slipa det tråkiga fönstret i vardagsrummer och måla det här nu i veckan...Sånt tycker jag också är mycket tråkigt...Hmmm inte mycket jag tycker är roligt egentligen!
 
I fredags var vi på fallens dagar och tittade på Amanda Jensen och Loreen. Det var väldigt bra men vi fick ont i ryggen av att stå så länge..Man tål inte mycket nu för tiden!
Sen tittade vi även på Pontus kompis Tobbe och hans band när dom spelade innan kändisarna! Tobbe är trummis och är mycket bra på det!
 
 
Sen kom lördagen och då hade vi lovat Milos föräldrar att låna honom över natten för då ville dom gå på fallens dagar!
Milo pratar oavbrutet från det han vaknar till han somnar så vi hade många givande samtal och många goa skratt!!
Så skulle jag stryka lite tvätt igår och det gick bra en liten stund sen helt plötsligt bara järnet dog....Så det var bara till att åka till Trollhättan och köpa ett nytt...Det är något jag inte kan vara utan!
Idag fick jag äran att följa med Milo till Innovatum! Det var verkligen ett roligt ställe! Men det gick undan minsann för Milo hade varit där flera gånger så han visste precis var allting fanns och skulle visa mig! 3 sekunder på varje grej ungefär!! (kan tillägga att mormor blev rätt svettig efter en stund...)
När vi hade varit där en stund kom Thea och hennes mamma! Å vad barnen blev glada av att se varandra!
 
 
 
 
Milo bygger!
 
 
Ahhh! Knappar! Finns det nåt bättre!
 
 
Kan berätta att efter en liten stund här vid vattnet var Milo (och vi andra) lite blöta.....
 
 
 
Det fanns även en affär där Milo kunde handla och det gick väldigt fort kan jag säga!
 
 
Det var lite svårt att komma på hur den här grejen fungerade...
 
 
Här var från en annan gång när vi var hos Milo och hälsade på..Då var det grillning som gällde...
 
 
Ummm gott!
 
 
Nyklippt Max fick också vara med!
 
 
Max fick inte korv med bröd utan något annat!
 
Nu blir det inte mer bilder, det krånglar och är jättesvårt att ladda upp bilderna så det får bli mer en annan dag!
Hej svejs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0