Söndag igen!

Hej hej!
Ja då var det söndag igen och snart dags för en ny arbetsvecka..
Veckan som gick var det inget speciellt som hände..Den gick fort som vanligt!
Kallt har det varit och kommit en del snö.. Lite onödigt tycker jag...
I torsdags var jag hos en före detta arbetskamrat från Paradisskolan . Hon gick i pension lagom till jullovet och hon tycker det känns väldigt bra!
Det måste vara jätteskönt! Hennes man gick några år tidigare så nu har dom det jätte skönt!

Fredagar slutar jag klockan 3 nu för tiden och gud vad det är skönt! Det är ju bara lite mer en 1 timma tidigare men märks verkligen!

Igår lördags åkte vi till Åsaka redan vid halv 9 för att passa Thea och Max en liten stund för Maria skulle träna. Robert hade jobbat natten så han låg och sov. Dom var så snälla dom små liven..
Max passade på att bajsa och sova en stund som vanligt!
Han skrattar så gott nu och 2 små söta tänder har han fått! Det händer mycket nu med honom! Han har fullt sjå att kolla vad sin syster yster har för sej! Hon rör sej ju hela tiden!
Thea var så duktig och hjälpte mej att dammsuga...

Sen när vi åkte därifrån åkte vi in på Maxi för Josefin sa att dom sälde ut vinterstövlar för 50 kronor!
Så jag var tvungen att kolla om det kunde vara nåt för mej...
Men som vanligt var dom för smala både för att få ner foten i och ett par fick jag inte upp dragkedjan ända upp...Då har jag ändå inte speciellt tjocka ben så jag undrar hur man ska se ut för att få på sej dessa?!
Morr säger jag!
Sen efter detta åkte vi en sväng till Christers Föräldrar i Vargön..Där fick lite mat för dom höll på att äta. Sen drack vi kaffe också innan vi drog oss hemåt.
När vi var på väg hem sa jag till Christer: Ska vi inte ta en tur bort till Milo också när vi ändå är i närheten så det gjorde vi!
Han blev så glad när vi kom! Idag söndag ska dom åka till Danmark till ett badhotell och vara till på tisdag! det blir nog kul för lilleman! Han höll på att packa i sin lilla ryggsäck!
Det hamnade mycket konstiga saker däri!
Å han är för rolig! Pär han ramlat i trappan så Milo var väldigt noga med att visa hur man skulle gå försiktigt i trappan! Ha ha ha det ska komma från han!!
Han var mycket upprörd över att inte pappan gått försiktigt!!

Ja det var denna veckan och helgen det... Jag sätter in lite kort däribland på min nya väska som jag har glömt att visa! Jag är mycket nöjd med den! Får plats med jätte mycket i den!




3 fack! Ett i mitten också men det syns inte på bilden..



Bra fack att ha nycklar i, man slipper leta igenom hela väskan!



Här hade Pontus 19 årskalas för sina kompisar..Bara killar inga tjejer...Hmmmm



Joel och morfar bygger ihop tågbanan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0