Alla hjärtans dag

Hej hej!
Idag är det alla hjärtans dag och jag hade tagit en halv semesterdag för vi skulle få besök ifrån Uddevallas minnesteam..
När jag kom hem hade Josefin och Milo varit här en sväng innan hon skulle åka och jobba.
Hon är då för härlig...
Pontus fick en stor påse med en Cocacola, chips och en annan massa godsaker och vi fick en påse med en massa god choklad i!
Jag blev väldigt glad och överraskad! Själv hade jag bara tänkt på att göra lite rulltårtsbakelser eftersom vi skulle få besök!



Här var Pontus goa påse...



Och här var våran! Visst är hon för go`?

Sen tänkte jag att jag måste visa mina nya stövlar också!





Så här gosiga är dom inuti! Jag är helnjöjd! En jobbarkompis sa att dom hade kostat 1100:- och jag fick dom för 315:-! Ummm vad jag känner mej ekonomisk!!

Det snöar för fullt här nu så jag undrar hur det blir till morgonen...Hoppas det lugnar ner sej snart!
Oroligt när man inte vet hur det ser ut när man vaknar...

Ja det var allt för idag!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0