Lite depression...

Hej hej!
 
Fredag...sista fredagen innan jobbet börjar igen..Tur att jag tycker det är så roligt med mitt jobb men kan ändå få lite ågren över att slödagarna är över!
Har i princip nästan inte gjort något speciellt mer än att umgåtts med familjen..I och försig har vi röjt en hel del i förråd och garage! Det känns skönt!
Kört iväg till tippen till och med! Ja alltså inte jag , men pappa och Christer!
 
I morgon ska jag ner till Tina och vara med på hennes loppis! Hittade lite grejer som man kanske kan bli av med...
Allt ska ju inte slängas!
 
 
I tisdags åkte jag upp med Christer och överraskade honom med att han fick välja en ny cykel!
Han fyller ju 60 år i oktober men vi tyckte det var synd att han skulle få den då för det är ju inte mycket kvar på cykelsäsongen då...
Sen hade dom rea på Sporton i Trollhättan så det gjorde i alla fall 20%!
Han blev väldigt nöjd måste jag säga! Han cyklade till öresjö (Josefin) men det regnade ju en del så vi ställde cykeln där och hämtade den senare på kvällen. Då cyklade han därifrån och hem...
Han har en jäkla kondition den mannen.. Själv stånkar jag efter varje liten uppförslutning!
Ja det var roligt att han blev nöjd!
Tänk omdet kunde finnas cykelvägar här i Hjätum! Då kanske till och med jag skulle kunna våga mig ut och cykla!
Som det är nu tycker jag vägen är alldeles för smal. Vet ju själv hur det är när mn kör. I varenda kurva dyker dom upp minsann! Cyklisterna!!
 
Nej nu ska jag deppa vidare....
Hej svejs!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robert

Du får väl slänga upp ett kort på racern med då! :)
Gott att han fått sig en ny cykel, den gamla var ju lite till åren!

Svar: Just det! Det har jag ju glömt!!
Carina Malm

2012-08-10 @ 12:59:50
URL: http://lyckhem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0