Söndag

Hej hej!
Idag är Christer, Pappa och Urban på väg ner till lödöse museum för att titta på utställningen om Titanic.
Det är nog intressant! Själv håller jag fortfarnade på med den här dumma förskylningen så jag undrar hur jag ska göra i morgon... Få se hur jag är när jag vaknar..Har haft 2 jobbiga nätter nu så det borde ju vara klart nu...
Har som sagt inte tid att vara hemma denna veckan!!
Utbildningen på onsdag vill jag inte missa! Jag lär mej så mycket nytt hela tiden, det är jätte roligt!
(Sen kan man ju undra hur roligt det är med psykiska sjukdomar men man får en helt ny bild utav det och en ny förståelse)..

Jag ska bara vila idag så kanske jag piggnar till sedan.
Igår var vi förresten hos Josefin, Pär och Milo och grillade! Pärs pappa var också där. Vi satt på verandan i deras nya trädgårdsmöbler och lite värme på. Det var jätte mysigt! Massa olika kött och korvar och biffar och sallad!!
Umm vad mysigt vi hade det!

Kanske går jag ner till mamma sedan för Birgitta skulle vara kvar där och laga mat medan dom andra åkte till Lödöse..

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0