Påskafton igen!

Hej igen!
Glömde ju det viktigaste av allt igår när jag skrev: Milo fyllde ju 2 år på påskafton!!
Stort kalas naturligtvis...
Många fina presenter fick han förstås så jag tror han var väldigt nöjd med sin dag.
Kusin Thea var inte riktigt på sitt vanliga humör..Jag tyckte hon såg blank ut i ögonen så när Josefin kollade tempen hade lilla dockan 39 och lite till..
ast jag får ju säga att om jag hade haft så mycket feber hade inte jag orkat vara med som hon...
Men så är det ju med barn för det mesta!



Här skulle Milo blåsa sina 2 ljus...Bäst att hålla ordentligt i armarna för han är snabb!!!



Josefin hade använt hela sin fantasi och gjort en traktor(?!) som tårta...
Själv trodde jag det var ett lok...Men väldigt fint!!



Å vad mysigt att fylla år!



Thea var lite hängig..



Sötnosen, lillebror Maximilian!!!

Så vad bra ! Nu fick jag berättat lite om kalaset i alla fall!

Idag har jag försökt få tag i vårt försäkringsbolag för det ser ut som vi fått en liten vattenskada i vardagsrummet!
Mellan taket och balkongtaket droppar det på utsidan och det har dragit in i fönsterkarmen så färgen har börjat flagna... Hoppas det går på försäkringen så det blir ordentligt fixat nu när vi ska sälja och allting..

Det går inte att skicka upp Christer för han kan inget sånt...

Ja kära nån..alltid är det något!

Ha en bra kväll allihop vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0