Lördag...

Hej hej!
Idag är det lördag och jag är förskyld...
Kände igår på jobbet att jag började bli tung i huvudet och inatt bröt det ut med snorig näsa...
Misstänker starkt lilla Theas inblandning i detta!
Hon satt ju mest i mitt knä när hon var här på påskdagen och hade feber...
Men men så är det. Förhoppningsvis är det borta till på måndag så jag kan jobba! Har absolut inte tid att vara hemma!
På tisdag har vi öppet hus på jobbet och på onsdag är det heldagutbildning...
Idag ska Pontus och Christer sätta på sommardäcken. Nu får det inte komma nån ishalka på morgonen för då blir det inte roligt!

Idag har jag dammat hela huset eftersom jag ändå går här och snorar..Vi ska ju ha visning av huset på torsdag så då är ju lite gjort i alla fall. Om det nu är någon som anmält sitt intresse förstås...Har inte hört nåt från mäklaren ännu men han hör väl av sej på måndag antar jag. Annars får vi skjuta fram datumet..

Hej svejs från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0