Bullar!










Well, well ,well what should i say?
Visst ser det underbart gott ut?
Jag började baka bullar vid 8 tiden i morse och jag kan säja att dom blev ganska goda!!
Fotografierna blev väl inte helt perfekt fastän jag hade ställt in kameran på närbild. Hmmm.
Jag undrar varför det blir på detta viset...

Ja ja så kan det bli.
Sen när baket var färdigt åkte vi till Vargön och grattade farfar som hade fyllt 82 år. Vi åkte till Koppar grillen och åt. Smaskigt värre! Josefin och Pär följde också med.
Efteråt åkte vi hem till farmor och farfar och åt äpplekaka med vaniljsås.
När vi åkte hem var vi väldigt, väldigt mätta kan jag säja. Men trevligt hade vi!!
Sen lånade vi sista filmen om Lisbeth Salander av Josefin så den har vi tittat på nu.
Den är bra men lite väl rå tycker jag vissa scener. Men man vill ju gärna se allihop.
Nu är det snart dags för sängen. Natti på er!

Kommentarer
Postat av: josefin

åååå va gott!men jag hoppas verkligen att du gjorde mer en dom på bilden annars räcker det ju inte länge =)

2010-03-21 @ 08:44:35
Postat av: sofia juhlin

vad sugen jag blir...

2010-03-26 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0