Nya boktips

Hej igen!
Ja nu börjar ju semestervädret bli lite enformigt, men då är det skönt att krypa ner med en bok.
5 böcker har det blivit än så länge.



Den här var väldigt bra. Författaren uppehåller sej på Gotland och det är ju väldigt roligt när man känner till och har varit på dom olika platserna som hon beskriver. Då är det lättare att tänka sej in i omgivningen. Sen var den spännande också och slutet var helt omöjligt att förutspå...



Den här var också bra. En skådespelare som nästan blir dödad samt andra mord. Ja det är mycket som händer även i denna bok.



En del otäcka mord samt en kommisarie som dricker för mycket. En kvinnlig också. Det är nästan så man blir förbannad på henne när man läser. Hoppas verkligen inte det är så här det går till i polisvärlden.
Annars var storyn bra och det tar tid innan man klurar ut vem som är mördaren..
Det har blivit en riktig deckarsommar i år som ni ser!
Nu är jag sugen på några såna där riktigt goa romaner....

Oj nu när jag tittar ut genom fönstret kommer solen! Är det möjligt?? Antagligen bara för en kort minut...
Man tröttnar fort på regn.
2 veckor semester kvar , hoppas man får njuta lite till av sommaren. Men jag har haft en lång och härlig semester i alla fall. Den kommer jag leva på länge.
Hoppas bara Christer får ett jobb i höst så blir allt perfekt!!

Hejs svejs tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0