Orolig

Fick ett Sms från Pontus förut:BUSSEN KROCKAT; INGEN SKADAD; JA ÄR HUNGRIG..
Herregud jag skyndade mej att ringa  men ingen svarade, skickade 2 SMS men ingen svarade. Ringde igen ingen svarade. Till slut ringde han och undrade varför jag inte hade svarat på hans SMS men det hade jag ju.
Mottagningen är ju inte den bästa härute..
I alla fall hade dom visst skickat en buss som skulle köra dom vidare jag frågade hur dom kommer ut för bussen låg i diket. Ja det hade han inte tänkt på men dörrarna var visst nere i diket. Så det ska bli spännande att höra hur allt har gått till!
Christer hörde Uttryckningsfordon här utanför också så det är ju klart att man blir lite orolig! Han skulle varit hemma för en timme sen!!
Oj nu kom han!
Han är jätte hungrig så han rusade upp och värmde maten som vi redan hade ätit.
Åh vad skönt att han är hemma...
Nu ska jag gå och prata med honom!!
Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0