Trevlig helg...

Hej igen!
Nu är det söndag och helgen är slut igen. Men det har varit en mycket trevlig helg med lite små barn...
Först på lördagen gick jag och min granne ut på en ganska lång promenad, det var väldigt skönt. Jag behöver ut och röra på mej.
Det blåste väldigt men vi gick mest in i skogen så det var ganska okej.
Sen ringde min äldsta syster och undrade om vi inte kunde åka till Robert på söndagen för hon hade inte varit i huset nån gång så det bestämde vi att vi skulle göra.
Så i morse åkte vi till Åsaka och hälsade på.
Birgitta och Urban tyckte det var jätte härligt ställe dom hade köpt och det är det verkligen!
Barnen kommer nog att ha det jätte kul sedan när dom blir lite större.
När vi kom hem såg jag att Josefin hade ringt. Hon undrade om hon kunde komma ut så kunde jag passa lilleman lite medan hon sov. Pär behövde också lite vilopaus och det gjorde jag ju gärna!
Dom kom hit och både Josefin och Milo sov i flera timmar så barn passningen var ju inte allt för jobbig!
Josefin var lite chockad över att han fortfarande sov när hon kom upp!
Så vi väckte honom faktiskt ...
Då fick han mat och sen blev han så trött så trött igen så han var tvungen att sova IGEN!!
Herregud vilka trötta barn det finns.. Ja ja han har ju faktiskt bara varit ute i stora världen i 1½ vecka.
Det måste vara väldigt tröttsamt!
Nu har dom i alla fall åkt hem och mamman såg lite piggare ut när hon åkte och det var ju meningen. Hoppas hon blir trött igen så kan ju jag komma!!!!
Nu fick jag tagit lite kort men som sagt han var ju väldigt trött....

Är han inte bedårande?



Nästan som en liten nallebjörn...



Han var vaken en kort stund, då gäller det att passa på och knäppa kort hur chockad han än blir av blixten!



Han har barbapappa på bröstet och även bak på byxorna.. Urgulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0