Äntligen har Milo kommit

Hej igen!
Nu har vi varit och kollat på vårt nya barnbarn Milo. Han var såååååååå söt!!
Han vägde 4600 och 54 lång om jag minns rätt. Så en rejäl bit är det! Men konstigt nog märktes det inte att han var så stor. Jag hade väntat mej att han skulle vara mycket tjockare!
Goa kinder hade han minsann. Mormor fick byta blöja på honom. Det var mysigt...
Josefin ville jag skulle ta med bullar, men alla mina bullar var slut så jag bakade en omgång och tog med mej. Det var ju uppskattat.
Sen hade jag kameran med mej men den låg så fint i väskan vi satt bara och stirrade på Milo och glömde helt bort att ta kort.
Men om ni är nyfikna kan ni gå in på Josefins blogg som jag har som länk och kika.
Det kommer nog mer kort med tiden.

Sen har jag denna helgen roat mej med att städa på ute altanen. Satt upp gardiner dammat och grejat. Putsat fönster har jag också gjort men ser att jag får göra det en gång till för dom blev alldeles flammiga. Trist. Men då vet jag att jag har nåt som väntar på mej...
Hej då på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0