Städdag

Hej hej!
Idag blev det fart på oss minsann!
Mäklaren ringde igår och hade ett par från Lilla edet som ville komma och titta på vårt hus i morgon!
Det händer ju inte varje dag precis så idag blev det full fart!
Städade i ordning utealtanen så gott det gick, putsade alla fönstren därute samt strök och satte upp gardinerna!
Christer fick torka alla stolar och sätta i dynerna (Det var inte lätt för honom)!
Sen fick han dammsuga medan jag strök dukar och gjorde fint därinne.
Så nu hoppas jag att de som kommer blir riktigt sugna på vårt hus!
Dom kommer redan ½10 i morgon så Pontus får gå upp tidigt (han har påsklov).
Just nu håller han på att städa sitt rum så fint så fint!
Konstigt, så fort det blir nån visning så börjar jag med en gång gå in på Hemnet och kolla bostäder...Jag vet ju att det troligtvis inte blir något men ändå kan man inte låta bli att med skräckblandad förtjusning
drömma sig bort!
Jag ska på utbildning i morgon så jag får ringa mäklaren på lunchen.
Alldeles nyss kom det en bil förbi och tittade väldigt mot vårt hus..Han körde sakta ,sakta. Sen vände han och tog en extra titt! Hmmm spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0