helg...

Idag är det söndag.... Vi ska till min systerdotter Åsa som fyllde 35 år på alla hjärtans dag. Hon får bli firad idag istället!
Igår var jag och min andra systerdotter (Tina) till Överby och shoppade loss lite grann! Jag skulle bara egentligen ha 2 presenter, men det blev en hel del mer!
Tina visade mig en outletbutik vid ljuspunkten som jag inte hade en aning om!
Där fanns det HUR mycket som helst!!
Jättekul!
Sen var vi inne i en secondhandbutik vid Jysk...Köpte lite tårtfat för 25:-...Kan vara bra att ha!
Hamnade sedan på Etage och DÄR förstår ni hittade jag 2 par byxor som jag inte kunde välja mellan så det blev båda två. (får sån beslutsångest ibland...) En stickad härlig tröja ganska tunn ....
En annan fin lila typ tunika på Indiska....
Ja jag hade kunnat köpt ännu mer men man får ju sansa sig!
Vi hade i alla fall mycket trevligt och var borta i stort sett hela dagen! Ummmm så kan det gå!
Medans jag var borta hade min gulliga man tvättat av det värsta på min URLORTIGA bil!
Å det var skönt! Nu vill man knappt ut med den för då blir den ju smutsig igen!
 
I onsdags åkte jag till Åsaka för att träffa dom små änglarna Thea och Max! Å det var så mysigt, hade inte träffat dom på en månad! Alldeles för lång tid!
Fick många goa kramar och pussar!
 
På torsdagen hämtade jag Milo på dagis, hans pappa jobbar en bit ifrån just nu så det blir så jäktigt om han inte hinner i tid till dagis!
Det är så himla roligt att hämta ..Milo blir så glad!
-Ska vi åka hem till dig mormor?
-Nej vi ska åka hem till dig Milo!
-Men jag älskar ju dina leksaker!
Gulligt värre!
Men det gick allt bra att åka till Öresjö..
-Ska vi leka hemma då?
-Jaa det ska vi verkligen göra!
 
Man får inte göra något annat när man är där.. bara leka!
Dom är så härliga dom små liven!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0