en härlig Lördag

Oj vad länge sedan jag skrev! Nu närmar det sig jul med stormsteg i alla fall! Just nu skiner solen utanför mitt fönster men det är minus grader ute och jag ser att det blåser lite men inte som när det var storm...
Vi har haft ute vårt hus till försäljning igen men som vanligt utan resultat! Men vi bytte mäklare och han lyckades faktiskt få hit 3 par från Göteborgstrakten som i alla fall blev lite intresserade! Så många lyckades den andra bara med på ett helt år!
Men nu tar vi bort det en stund igen till efter alla helger så får vi hoppas på bättre tur då!
Julen kommer antagligen till att firas hemma hos Josefin och på juldagen kommer alla barnen hem med sina små! 6 pojkar och 1 flicka! Det blir grejor det!
Kanske är det sista julen i huset?
Idag ska jag se om jag kan få någon inspiration att baka... Lusten vill inte riktigt infinna sig...Fattar inte detta , jag har ju alltid älskat julen och allt vad det för med sig! Börjar jag bli gammal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0