Utflykt!

Hej igen!
Ursäkta dröjsmålet men ibland är det svårt att komma igång...
I morgon ska vi i alla fall ut med deltagarna på jobbet . Vi ska åka till Nordens Park! Jag har faktiskt aldrig varit där så det ska bli kul!
Vi har smörgåsar och mat med oss och det verkar bli fint väder .Skönt att hitta på nåt för dom.
Vi har en del nya nu också så det är bra att de får lära känna varandra i annan miljö...
 
Den 7/10 hade vi stooor överraskningsfest för Christer som fyllde 60 år!
Vi hade lyckats hålla det hemligt så han visste ingenting! Han fick åka till sina föräldrar några dagar innan så jag kunde ordna med mat och annat... Hade hyrt Hjärtumsgården på söndagen för jag insåg att vi blev såpass många så det hade blivit mycket trångt hemma.
Men det var det värt! Det var jätte trevligt! Han blev verkligen överraskad!
Han tyckte det var konstigt att han inte skulle få vara hemma men snäll som han är godtog han detta!
Han fick så fina blommor och presentkort på kläder och 2 olika restuaranger!
Ett på Alberts och ett på Lax butiken i Ljungkile.
Så det håller vi att försöka planera in någon dag!
Tyvärr fick jag bara tagit ett par kort för batterierna tog ju som vanligt slut..Får hoppas att någon annan fick tagit lite mer...
 
I söndags åkte vi till Överby och köpte en del kläder till Christer för presentkorten. Han skulle ha 2 skärp också..
Vet ni vad ett helt vanligt tråkigt skärp kostar??? Jag trodde inte mina ögon..199:-! Det kan man ju få ett par byxor för!
Fast å andra sidan kommer han väl att ha detta i många år förstås..Dom håller ju..
Men ändå...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0