En vanlig dag...

Vad har jag gjort idag?
Jo en smörgåstårta och en vanlig tårta...
Egentligen är det ju deltagarna som ska göra detta men idag var det lite manfall och det går inte att sätta vem som helst på detta så det blev jag som fick göra det.
Men det blev bra och i morgon är det två smörgåstårtor som ska läggas emellan igen för att sedan garneras på torsdagen.
 
Killarna i köket gjorde Tacos idag det blev väldigt populärt.
Igår var jag iväg på förmiddagen till Uddevalla med Christer så då fick dom klara sig själva och dom skulle göra fiskfärsbiffar och det blev jättebra!
Dom har gjort dom några gånger, men dom har aldrig varit ensamma så det gick jätte bra!
Roligt att se att dom utvecklas och vågar för de flesta har ju aldrig jobbat i kök förut..
 
Sen fick jag med en bit rökt lax som Stefan (personal) hade rökt. Han var och fiskade i helgen och fick en stor lax på 5 kilo..Han var överlycklig! Så han rökte den och jag fick med en bit hem och Christer smaskade och åt! Det var gott!
 
Linda och pojkarna hade varit hemma idag och hälsat på..Tyvärr hann jag inte träffa dom för jag är ju inte hemma förrän kvart i 5 ca.
Men dom hade haft trevligt och varit ute och gått och varit på lekparken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0