Dags igen!

Hej hej!
Oj vilka långa uppehåll det blir emellanåt...
Det är verkligen inte meningen jag lovar! Men det är det där med tid...
I alla fall så var det ju ett par från Stockholm här och kollade på huset , men det blev ingenting...Nästa tisdag kommer det en från Gotland för att kolla...
Snacka om långväga! Fast han hade visst en dotter och barnbarn på Lilla edet så han ville väl komma närmare antar jag.

I helgen var det mors dag och dom fina barnen kom med lite fina blommor!



Den här fina krukan fick jag av Robert plus en massa trisslotter
som gjorde mig 50 kronor rikare!



Pontus försvann i all hast och dök efter en stund upp med den här fina rosen!
Han är för söööt!!



Ja så var det då Josefin... Eftersom jag inte hade glasögon på mig när jag tog denna bild utan trodde att den blev jättefin så vet jag inte riktigt vad jag ska säga...
Utan att det är ungefär så här jag ser utan glasögon på nära håll nu för tiden... Hmmm kommer en bättre bild en annan dag snälla Josefin!



Sen var det så här att vi fick äran att passa lille busMilo natten till söndag för hans föräldrar skulle bort till kompisar och ha en trevlig kväll med schlager festivalen!
Konstigt nog fick inte den lille gossen följa med...
Nej då var det bättre att få komma hem till mormor och morfar i stället!
Han hade fullt upp med att gräva i sandlådan( samt att kasta ut den mesta sanden för det rykte så häftigt...)
Sen var vi och kollade på farbror Villes traktorer och var uppe på lekplatsen.





Jättekul!



Sen ville Milo ABSOLUT sitta på den lille stolen vid det STORA bordet...



Han träffade lastbilsflaket ganska bra i alla fall....

Ja herregud det var en härlig helg med underbart väder och underbara barn.. Sen har det flyttat in en barnfamilj i huset bredvid också. Så nu är vi bekanta med lilla Isabell 4 år!
En jätte söt liten tjej som tyckte att Milo var lite busig?? Han??? Busig???

Nu när jag tittar ut börjar molnen hopa sig..Dom hotade med lite kyligare väder i morgon..
Bara det blir bra nästa vecka på studenten!
På torsdag nästa vecka går lille Pontus ur...Det blir nog en härlig dag för honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0