Föreläsning

Hej hej!
Idag har jag varit på föreläsning i Uddevalla om en kille som var född tjej men har håller på att göra en köns korrigering som han sa..
Han har även ADHD och Asberger så han har haft det tufft här i livet.
En mycket intressant föreläsning måste jag säga!
Mitt tanke var när han berättade hur han hade haft det (han var 31 år) under uppväxten, var stackars lille pojk!
Diagnoserna fick han först i vuxen ålder så hans liv hade verkligen varit upp och ner på!
Men nu kände han sig tillfreds med livet och åkte runt för att sprida kunskap om sig själv och andra i liknande situation.
Han hade även skrivit en bok som ut nu i dagarna och vi fick var sitt exemplar. Ska bli kul att läsa.

I morgon är det APT på jobbet så då får man försöka få allt som ska göras färdigt på förmiddagen.
På torsdag ska jag ha semester för Christer ska till Hjärtdoktorn och då följer jag med.
Det blir mycket information som kan vara svårt för Christer att hålla ordning på..

På lördag kommer gulle pojken Milo hit och ska sova över! Det var länge sedan han gjorde det så det ska bli spännande att se hur detta går!
Å vad vi ska gosa!!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Och Tack för att du engagerar sonen :) Dock funkade det inte... jag hittade följade:

float: right;

position: absolute;

left: 131px;

top: 502px;

Så jag testade först att ta bort rad 1+3+4 men de funkade inte. Inte heller att även ta bort rad 2... det såg precis likadant ut :( Igår fixade jag dock ingenting i stilmallen utan bara i kodmallarna :(

2012-03-17 @ 13:36:30
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0