Semester!

Åhhh! Semester!!!
Hur underbar känsla är inte det varje år!! Så skönt!!
Så nu blir det till att låta naglarna växa och måla dom så dom blir fina...Det gör jag varje år.
Lite fåningt, men sån är jag!
Denna vecka har vi bara städat på jobbet. Deltagarna tyckte väl inte precis att det var någon höjdare fast dom flesta kom faktiskt!
Men en del knorrande var det ju förstås. Men nu är det fint igen!
En firma kom och tog golven, bonade och polishade. Igår fick vi skicka hem deltagarna för det gick inte att ha någon verksamhet eftrsom det var gubbar med maskiner överallt.
Vi personal kom inte in på våra rum så vi kunde inte heller göra något vettigt...
Sen har vi ju dom fruktansvärda fåglarna också som vi måste se upp med.
I morse fick jag ställa bilen alldeles bredvid trappan så jag kunde springa upp fort, fort fort!
Helt hysteriska är dom!
Nu hoppas jag innerligt att dom är borta när jag kommer efter semestern. Skulle inte förvåna mig om dom har en ny kull då!!
 
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en riktigt go semester!! Vi hörs! Monica

2012-07-14 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0