Lite tomt här hemma...

Hej hej!
Idag är det måndag och det går fortfarande bra på nya jobbet...Väldigt kul är det.
Förra veckan blev jag utbjuden av mina gamla arbetskamrater på förskolan och det var jättetrevligt att träffa dom igen även om jag inte varit borta så himla länge så känns det allt ett litet längt efter dom!
Men vi kommer att höras av det är jag säker på...Jag har ju faktiskt kontakt med alla mina tidigare arbetsplatser och det är jätte kul! Man har ju jobbat ihop ett par år allihop så det är klart att man vill ha kontakt!

Igår körde jag hem Christer till sina gamla föräldrar för hans pappa har opererat höften och hans mamma kan behöva en del hjälp så här första veckan i alla fall.
Det blir lite tomt när inte Christer är hemma det är väldigt sällan vi är ifrån varandra.
Men å andra sidan jobbar jag ju hela dagen så det är ju inte så mycket tid vi får tillsammans ändå på veckorna.
Faktiskt är det ganska skönt att vara själv nån gång då och då...Men det får inte bli för länge...
Då blir det konstigt...
Måste försöka åka till Thea och Max nån dag också...Tusan vad dagarna går fort! Önskar man kunde vara ledigt varje fredag och måndag också så man hann med allt!

Igår var Linda och pojkarna här hela dagen också! Sån tur var hade det ju kommit lite snö så Joel och Christer var ute och hade snöbollskrig! Det tyckte han var väldigt roligt!
Viggo la beslag på Pontus och datorn...Det tyckte han var väldigt kul!

Ja ja bara dom har kul så...


Nu är det dags att göra lite nytta...(har bara tvättat, städat toan, dammsugit, dammat eldat i spisen och lite till)...Det här var bara en liten paus....

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0