Kalas hos mamma....

Hej hej!
I fredags åkte jag och hämtade hem Christer efter sin vistelse i Vargön hos sin pappa som opererat höften..
Nu längtade allt Christer hem alldeles förfärligt så det var hög tid...
Det var allt skönt att få hem honom igen. Fast för min del gick veckan väldigt fort. Så blir det nog när man har nytt jobb det är så mycket att sätta sej in i så veckan är över på ett huj!

I morse åkte vi ner till Lilla edet för att handla lite mat och då ringde Josefin och undrade om vi ville komma och grilla korv. Robert och barnen skulle komma också!
Det ville vi ju så klart!
Så efter handlingen åkte vi hem med varorna bara och sedan bar det av till Öresjö med en stunds gemenskap med dom små ljuvliga barnen. Lille Max sov hela tiden så honom blev det ingen vidare kontakt med...

Vi kunde inte stanna så länge för vi skulle ner till mamma för hon fyllde 82 år..När vi kom dit var Ewa redan där och hon hade Leon med sej så det var roligt att träffa honom. Det är ju inte så ofta vi ses!
När man inte träffar barnen på ett tag så är det otroligt vad dom växer! Han hade blivit så lång! Men det är klart, han fyller snart 8 år!
Sen kom Birgitta och Urban så vi hade jätte trevligt och smaskade god tårta och annat onyttigt. Mycket gott! Det fanns hål kvar att stoppa i efter korven! (inte för att jag tvivlat förstås...).

Vi blev hemkörda sedan utav Birgitta så det var ju skönt så man slapp den hemska uppförsbacken..
Jag avskyr den...
Egentligen är det väldigt dumt när man ska gå ut och promenera i Hjärtum...Det är ju inget annat uppförsbackar! En och annan nerförsbacke men alldeles för sällan!
Man kan ju förstås vända på det och se vilken bra träning man får...Själv blir jag bara andfådd...

Ja ja så är det..
Nu ska jag fortsätta lördagskvällen!
Hej svejs till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0