Mina fina vänner...

Hej hej!
Idag är det söndag och jag har fått gjort jättemycket fast klockan bara är halv 11...

Började med att ta ut allt ur frysen för att frosta ur den. Har tänkt på detta hela vintern men först nu blir det av... Väldigt skönt och välbehövligt!



Umm det ni!

Sen gick jag ner i garaget för att plantera om mina fina gamla vänner pelargonerna som jag sparar från år till år...
Börjar bli en hel del nu!







Ser inte mycket ut för världen just nu, men sen till sommaren...Å vad dom blommor!
Förra sommaren räknade jag över 40 blommor bara på en enda! Fantastiska!!

Sen var ju Milo här igår, Viggo och Joel kom aldrig..När Josefin kom för att hämta honom efter jobbet hade hon köpt med sej semlebullar så vi kunde göra egna semlor..Med vanilj i!
Det tyckte Milo var VÄLDIGT gott..Det var lite svårt att äta bara!



Svår att hålla...



Umm vad gott!!!!!



Grädden hamnar både här och där!!




Äckligt , kladdigt...sa Milo när händerna blev fulla med grädde..Trodde inte han hade problem med det...
Märks att han börjar bli stor!! Snart 2 år ju!!

Ja som sagt har det hänt mycket idag..Sen har jag ju tvättat också och det väntar en stor hög som ska strykas..Men det tar jag efter vi har varit nere hos mamma och pappa. Vi är nämligen nerbjudna på 11-kaffe. Pappa och Ewa bakade kanelbullar igår!! Det ska bli gott!
Hej då på ett tag nu måste vi gå...

Kommentarer
Postat av: josefin

men va?! ska man redan ta fram pelargonerna?? när ska jag hinna de då....?? och vart ska jag få plats med dom....

2012-02-12 @ 19:32:05
URL: http://www.princeandprincess.com
Postat av: mamman

Jomenvisst lilla gumman! Perfekt nu i februari så hinner dom gotta sej tills dom ska få komma ut....Kanske du kan ha dom där uppe HÖGT HÖGT UPP så inte lille herrn pillar på dom?

2012-02-13 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0