Umm fredag!

Hej hej!
Nu har jag jobbat torsdag och fredag och när jag kom hem idag blev jag såååå trött så jag fick gå och lägga mej ...Sov i en timma!
Herregud då kanske jag kan vara uppe till 11 ikväll?!
Igår fyllde våran Rebecca 30 år och eftersom hon har bosatt sej så himla långt bort får hon ju vara nöjd med att få fina blommor hemskickade!
Nu är jag jättenyfiken på vad dom har åstakommit för bukett, hon lovade att skicka kort så man får se vad man betalat för...
Hon ska allt bli firad om hon nu kommer ner till sommaren.. Då är det ju plötsligt en ny liten familjemedlem med!
Bebisen ska komma i Juni så det blir spännande!

Jag hade inte missat så mycket på utbildningen i onsdags...Dom andra hade fullt sjå med att hålla ögonen uppe!! Hon som föreläste var visst fruktansvärd monotom och jobbig att lyssna på!

Så dom kom inte ihåg så mycket ändå...Förra gången var det en jätte bra man som föreläste så där ser man hur viktigt det är att ha rätt person! Till och med chefen tyckte det var tradigt!

På söndag ska vi åka tidigt till Åsaka för att passa barnen. Båda föräldrarna jobbar förmiddag!
Hoppas det är något sånär väder så vi kan gå ut lite annars blir det så tråkigt att vara inne hela dagen!

Nej nu ska jag gå upp och vara social med min man!

Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0