Ny vecka

Hej hej!
Igår (måndag) när jag diskade frukostdisken på jobbet så tyckte det blev så varmt och immigt överallt...
Jag kände igen detta för det har hänt förut...Fläkten hade lagt av...
Suck det känns som att varje gad är det nåt som går sönder...
Jag fick ju felanmält detta och till slut kom det en lite gubbe som fixade i ordning detta.
Det var ju skönt tyckte jag..
Bara det att i morse när jag diskade frukostdisken IGEN hade den lagt av igen....
Herregud jag tror jag blir knäpp!!
Det var ju bara att ringa igen och nu tror dom att det är motorn som gått sönder..
Sist det hände tog det flera veckor...
Ja ja det är åtminstone bättre än när diskmaskinen går sönder.
Man får vara glad för det lilla..

Idag kom Milo en snabbis och hälsade på på jobbet. Dom hade varit på BVC och hade en stund över innan dom skulle till sin förskola! Så jag fick mej en liten puss och lite gooos! Ummm underbart!
Sen gick han ut till barnen ute på gården och sparkade boll..Det var kul det! Snuttgubbe!!

I morgon tänkte jag åka och leka med Thea en sväng efter jobbet. Fast det vet hon inte om ännu...Måste ringa och kolla om dom är hemma!

Pontus ska till Göteborg i morgon och börja sin APU tror jag det heter. Förr hette det PRAO...
Han ska vara hos nån kärnfysiker eller nåt sådant och greja med datorer..
Ja ja det blir nog kul för honom!

Christer ska åka till sina föräldrar i Vargön så då passar det ju bra att åka till Åsaka!

När jag kom hem från jobbet gjorde jag potatismos och fiskpinnar..Inte min favorit precis men Christer och Pontus älskar det...Tacksamt att laga mat till Christer..Ummmm vad gott kan han upprepa 10 gånger ungefär så till slut får man säga att nu räcker det!
Han åt upp allt som vanligt, det finns inte en smula kvar när man tar bort!
Inte många gånger jag har behövt att slänga maten ha ha ha!

Nu har jag lagat mat, diskat städat en toalett suttit framför datorn så nu får jag väl sätta på kaffe till Christer...Pontus åkte ner till Toni en sväng.
Han har fått tagit bilen till skolan nu ett par dagar för nu har Pia som han brukar åka med fått andra tider så nu kan han inte åka med henne längre.. Synd det men han har ju haft sån tur nu i flera år och nu är det ju snart bara en termin kvar!
Gud vad fort det går!

Ja det här var denna dagen i morgon är en annan dag....(filosofiskt va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0