2 pepparkaksbarn kom och hälsade på...

Hej hej!
I söndags var det julmarknad i Hjärtums gamla affär ochnär jag kom hem därifrån kom efter en stund 2 pepparkaksbarn och hälsade på...



Är dom inte fullständigt ljuvliga?



Thea vill helst synas mest...Lilla prinsessan!



Max är alltid glad! Gulle plutt!!



Thea tyckte att farmor var törstig...





Farmors hjärta....

Jag tror jag får ladda ner mer ikort i morgon för det tar hur lång tid som helst med ett....

I alla fall var det en väldigt trevlig helg...
I fredags var det Irländsk afton i Hjärtumsgården och det var hur bra som helst!
Mycket folk var det också.
På lördags morgon satte jag igång att adventstäda och sätta upp alla julsaker! Så nu är det tomtar överallt!
Thea gjorde stora ögon när hon såg tomtarna...För att inte tala om snögubben som står i hallen och tindrar!
Den gillar alla barn!

Som sagt fler kort kommer i morgon! Hoppas det går snabbare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0