Snopen...

Hej hej!
Nu blev jag så snopen att jag kom in på bloggen för jag har haft problem i flera veckor med att ta mej in!
Men nu gick det helt plötsligt...
Fast nu har jag inte kameran här så jag kan inte sätta in några kort men det kommer en annan dag.
En underbar fredag har det varit. Har visserligen jobbat men det var så lite barn så jag kunde gå hem redan halv 2.
Sen efter en stund åkte vi till Milo för jag hörde att han skulle bada i sin pool! Det måste man ju se!
Han hade så mysigt och hans farmor och farfar var där också och dom hade grillat med sej så vi hade riktigt mysigt
Sen fick vi åka och köpa glass för Pontus var akut glass sugen...
Nu har jag vattnat alla blommor och det är så härligt ute så nu kan jag inte sitta här mer utan får ta vara på denna härliga kväll!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0