Tapetsering

Oj oj oj nu har jag tapetserat färdigt köket... Klockan står på 22:40!! Herregud det var länge sedan jag var uppe så länge. I alla fall med att greja..
Det kommer bilder så småningom på detta fantastiska arbete.
I morse åkte Christer i väg med Mika , Joni och Tim.
Dom skulle åka till Finland och då kom Christer på den intelligenta iden att han kunde hoppa av i Örnsköldsvik och våldgästa Rebecca någon vecka!
Hade detta något med tapetseringen att göra måntro???
I alla fall var det ju faktiskt inte så dum ide. Så nu är jag gräsänkling nån vecka.
Å vad jag ska greja!
I morgon ska jag städa bort allt skräp som blivit och försöka få upp allt som ska tillbaka in i köket.
Tur att jag har Pontus hemma i alla fall.
Robert och lille Pär är ju inte heller så långt borta...
Nej nu måste jag i säng.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu vill vi se bilder!

2011-07-19 @ 09:09:37
URL: http://supersixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0