Köksfönster

Nu är det dags att visa mitt sommarprojekt...
Köksfönstret ser för hmm hmmm ut efter en liten smärre vattenläcka för flera år sedan.
Även tapeterna ser bedrövliga ut..
Så nu ska detta rättas till i sommarn på semestern hade jag planerat.
Nu har jag spcklat , slipat och målat en gång.
Imorgon blir det fortsättning.
Sen ska tapeter inhandlas och nu kommer det att bli fint i köket igen!!

Ska berätta en hemlighet....Jag har nämligen tittat på Martin Timell, Ernst, dom där andra snickarna som jag inte kommer ihåg vad dom heter.. Och arga snickarn förstås...
Så nu vet jag precis hur man gör! (tror jag i alla fall)
Nu får ni vackert vänta på resultatet..
Vardagsrummet är också planerat för en förändring...



Mycket bra och tydlig bild...Man ser ju grannens hus bra i alla fall!



Ser ni vad hemska tapeterna ser ut? Men NU blir det ändring på detta!!



Höll på att glömma ! Våra första egna odlade potatis! Det var inte så många under varje stånd
men nu har några veckor framöver!! Gott gott...

Det var allt för denna gång. Hoppas det inte dröjer så länge tills jag skriver igen!

Kommentarer
Postat av: Robban

Det kommer du fixa galant! O när du är klar med köket kan du ju alltid komma hit o fortsätta!

2011-07-08 @ 13:19:23
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0