Ängla trumpet...





Den här stackars misshandlade Änglatrumpeten fick jag av min systerdotter...
Den såg tveksam ut...
Men nu har den fått liv igen! Titta så fin den har blivit på översta kortet!!
Hoppas den blommar i år också, man vet ju inte eftersom den har fått börja om så väldigt...



Viggo har fyllt 5 år!
Vi firade helgen efter för på sin födelsedag var han på Liseberg!
Här har han precis packat upp "den lille kemisten"..Egentligen är den från 6 år men han ville så gärna ha en sådan...Han lovade att greja med den när pappa var med..



Joel är också mycket intresserad....



Mycket spännande...

Själv håller jag på att riva tapeter i köket, men i morgon blir det lite paus i arbetet eftersom jag fyller år och ska ha lite kalas..
Sen ska lilla Thea stanna kvar över natten så föräldrarna får rå om varandra lite...
Det kan behövas ibland!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0