Nytt år!

Hej hej!
Nu har vi lämnat det gamla året och släppt in det nya! Hoppas det kommer med många trevliga överraskningar samt ett jobb till Christer...
Det är min stora önskan inför det nya året.
Vi hade en lugn avslutning, först trodde vi nästan vi skulle sitta helt själva. Pontus skulle åka till en kompis i Vänersborg och sova över. Men så pratade jag med Robert och då skulle han sitta själv på kvällen för Maria jobbade kvällen och han skulle upp tidigt och jobba förmiddagen.
Då tyckte jag att han och Thea kunde ju komma hit och sova över så fick han ju närmare till jobbet och slapp sitta själv och så kunde ju Maria få sova ut på morgonen.
Tidigt på nyårsaftonens morgon ringde Josefin och undrade om hon och Milo fick komma så hon kunde få sova lite för hon hade feber och Pär skulle egentligen tagit hand om Milo så hon kunde få sova men då hade han fått magsjuka på morgonkvisten!
Så hon ville inte vara hemma och bli smittad!!
Dom kom hit och vi hade trevligt .Josefin fick sova ikapp lite i alla fall. Hon såg inte så pigg ut var väldigt blek men hon piggnade till en del i alla fall. Milo var det inget fel på! Lika go och glad som alltid! Pillade på allt som går att pilla på...
Numera tittar han mej och skakar på huvudet först innan han pillar. Han förstår mer än vad man tror den lille spjuvern!
Vid fyratiden kom Robert och Thea men då åkte Josefin och Milo snart hemåt hon tyckte det var synd om lille Pär som satt ensam på nyårsafton... Han var bättre också.
Christer körde Pontus till Vänersborg och när han kom tillbaka åt vi lite gott. Potaisgratäng, kycklingfile´, champinjoner och grönsaker.
Väldigt smaskigt. Christer hade köpt en jätte god tårta också som vi avnjöt till kaffet lite senare.
Hade ju inte köpt hem så mycket efter som vi inte räknat med några gäster från början.
Vi hade riktigt trevligt men Robert var ju ganska trött eftersom han hade jobbat förmiddagen och gått upp 04:15 så vid 10 på kvällen orkade inte han sitta uppe längre. Han skulle ju upp tidigt...
Jag orkade en stund till till men även jag fick släpa mej till sängen..
Christer stackarn fick själva sitta uppe upp och skåla in det nya året!
Tur att vi börjar bli gamla så vi har inte så ont av det längre.
Jag sätter in lite kort här nedanför som ni kan kika på:



Här var ifrån juldagen innan alla hade satt sej. Synd att jag inte fick några kort på Viggo och Joel men jag tror batterierna tog slut allihop!
Som tur var fick Josefin tagit lite kort. Gå in på hennes blogg får ni se!



Jo kolla! Ett väldigt dåligt kort givetvis...



Nyårsafton! Thea njuter av sin mat...



Sötnos!!



Sen blir det nyårsbad...



Hostmedicin...duktig tjej!



snart välling och sen natti natti!!


GOTT NYTT ÅR! Önskar jag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0