Heej!

Hej här är jag!
Skulle behöva jobba mindre och inte ha några barnbarn för att hinna blogga märker jag!!
Tiden går rasande fort...
Här kommer lite bilder i alla fall.. Kan väl börja med att Pontus fyllde 18 år och hade lite kompisar hemma på kalas.



Söta pojkar som umgås...



Pontus fick en ny mobil som han inte kunde slita sej ifrån men som började krångla nästan genast så nu är den inne på reparation....



Fantastiska datorer!!



Både Milo och Thea fullkomligt ÄLSKAR vårt draperi intill TV rummet...



Ummm vad gott..



Söta lilla dockan!



Här hade Thea sovit över hos oss och lekte vid köksbordet..



Små kusinerna har börjat leka med varandra nu...



Hmm lite konstigt kort men ,men så går det när amatörena är framme..



Titta! Milo kan gå nu!! Han är jätte lycklig!!



Theas pappa smög sej till lite egentid... Men jag hittade honom allt!

Jaa som ni såg har Milo lärt sej att gå! Jätte duktig är han. Nu blir det full fart för Josefin och Pär..
Josefin och Milo har sovit hela veckan hos oss för Pär har varit i Lund och jobbat. Josefin är lite mörkrädd förstår ni..Inte lätt då.
Men nästa vecka ska hon träna nån natt i alla fall. Fast det gör inget om dom är här. Det är så myyysigt att gosa med Milo lite innan jag åker till jobbet. Fast det var inte varje dag han hade vaknat inan jag åkte..

Det var allt för denna gång!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0