Farväl till jobbet.

Hej hej!

Ja nu drar det ihop sej att sluta på gamla jobbet och börja på nya...
Har packat det mesta ur mina skåp och tar det sista i morgon.
Man kan säga att det är sista dagen i morgon , fast jag kommer en sväng på morgonen innan jag åker till det nya.
Ska hjälpa den nya tjejen lite så hon kommer igång första dagen.. Sen kanske jag åker dit på eftermiddagen lite också om det behövs..Det beror på hur det är på det nya jobbet ,vad som förväntas av mig direkt. Hoppas jag får svar på alla mina frågor när jag kommer.
Alla har varit lediga nu också så jag har inte fått tag i någon..Men jag fick lämnat ett meddelande att jag kommer vid 8 tiden på måndag.
Vi har kommit överens om att jag kanske måste åka lite fram och tillbaka nån vecka eller så .
Det är dom införstådda med.
Ska bli väldigt spännande med det nya jobbet. Förhoppningsvis blir det mycket lugnare och mindre stress.
Man känner när man blir lite äldre att man har en kropp om man säger så..Det bultar lite här och var efter alla år i kök...

Det känns som en riktig utmaning det här och det är precis vad jag behöver just nu!
Tjoho vad jag är glad!!!


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0