Milo hämtad på förskolan!

Hej hej!
Idag äntligen var det min tur att hämta Milo på dagis! Å vad mysigt det var.
När jag kom dit satt han i frökens knä och var jätte trött...
Han hade somnat tidigt på förmiddagen och bara sovit en halvtimma så han var helt slut när jag kom...
Han blev jätteglad och sprang till mej och kramade mej!
MMMmm så gosigt alltså!
Sen pekade han ut mot grinden att vi skulle åka med en gång.
Så det var bara att hämta hans grejor och vinka till alla och så åka iväg..
Jag hann knappt sätta in han i bilstolen förrän ögonen sjönk ihop.
Han somnade med en gång.
Men när jag skulle ta ut honom vaknade han faktiskt, och det var väl tur det för det var ju alldeles för tidigt att sova vid 4...
Sen gjorde vi lite mat och det tog sin lilla tid ,man har glömt att dom aldrig kan vara på samma ställe som en själv...
Sen kom pappan och då var det bara han som gällde minsann..Pappa pappa pappa...
Vi gick ut efter en stund det var ju så himla härligt väder! Han lekte och lekte och rätt som det var kom hans farfar också, och strax därefter kom Josefin hem med ännu en fin bil(monstertruck) som hon hade tänkt att han skulle få i julklapp. Men hon kunde som vanligt inte hålla sej...
Han blev ju väldigt glad förstås..
Ja helt plötsligt hade klockan hunnit bli 7 så det var faktiskt dags för mormor att åka hem...
På torsdag kunde jag också få hämta honom ,det är väl bäst att kolla ifall farmor kanske vill också
för det måste ju vara lite rättvisa här i världen..
Farmor hämtade honom förra veckan nån dag så nu var det ju faktiskt MIN tur....
Ja det var en härlig dag idag..

Hej svejs vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad jag önskar att jag kunde hämta Sixten någon gång! Kanske blir det verklighet i oktober när jag ska upp! Fast i morgon kommer Viggo och Joel, om inte Viggo blir sjuk, det var lite varning för det.... Vi ska på Universeum! Det ska bli riktigt roligt.

2011-08-25 @ 21:40:02
Postat av: Carina Malm

Jaa det är jätte roligt! Universeum måste väl vara perfekt för i alla fall Viggo... Det blir nog jätte kul!

Ja det är ju bedrövligt att Sixten bor så långt bort...Tänk vad kul alla kusinerna hade kunnat haft när dom träffades...

2011-08-26 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0