Längt...

Hej hej!
Tänk att man kan längta så förbaskat efter dom här små barnbarnen!
En natt låg JAG vaken och tänkte på lille Milo som började gråta när han han hörde en sång på dagis om mamma...
Kunde se honom framför mej med sin lilla älskade vessla hårt tryckt intill sej..
Så tänker man "bara han inte är ledsen hela tiden".
Det vet ju jag så himla väl att det kan vara kinkigt lite grann men sen är det som dom aldrig har varit nån annan stans!
Suck vad fånig man är!
Thea trivs som fisken i vattnet och vill inte gå hem när hon ska hämtas!
Igår var jag tvungen att åka till Milo efter jobbet och när jag kom fick jag en bamsekram! Å vad varmt det blir i mormors hjärta då!Finns det nåt underbarare? Dom här små armarna runt halsen...
När jag skulle åka fick jag en stor fin blöt puss också!

Idag åkte jag till Thea så jag fick lite goda kramar där också!
Konstigt, dom små änglarna passar alltid på att bajsa när jag kommer...Undrar om föräldrarna kan styra det på nåt sätt nu för tiden...Det är ju så populärt med fjärrkontroller till allting...

Thea har börjat pratat så mycket nu. Vi satt i trappan och tittade ut genom fönstret för det var en traktor som hjälpte Robert med att ta upp cementrör och då sa hon helt plötsligt:"man får inte puttas i trappan"..
Herregud vad paff man blir! Sen snattrade hon i princip hela tiden!
Så skulle vi titta på Bell. Det är skönheten och odjuret.
Misstänker att lilla damen kommer att bli sångerska när hon blir stor för hon kunde nästan allt som dom sjöng! Hon har nog sett den filmen många gånger...
Ja jösses vad härliga dom är...

Nästa vecka kanske jag ska hämta Milo på dagis! Å vad kul det ska bli! Tänk om han inte vill följa med mej hem? Hemska tanke ..Men det är jag nog säker på..Det är bara att säga att vi ska titta på en traktor eller gräsklippare så släpper han allt...

Det var allt för idag! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0