Här är jag!

Hej!
Har ni undrat vart jag tagit vägen? Tiden räcker inte till för mej! Bedrövligt!
Nu ska jag i alla fall berätta om i fredags...
Mina kära arbetskamrater skulle ta med mej på en överraskning eftersom jag fyllde år i somras. Jag tyckte nog att dom hade uppvaktat mej men tydligen skulle dom fira mera.
I inbjudningskortet stod det att jag skulle ha hyfsat fina kläder och kunna gå ner i halvt spagat!
Oj oj tänkte jag, då ska dom säkert få med mej på ett sånt där gympapass! Inte riktigt min grej men vad gör man inte!
Halv 7 fredag kväll skulle jag vara utanför konsum i Strömslund. Där väntade Monika med sin Erling som körde. In i stan och snurrade lite grann, tills vi till slut stannade och kom fram till: BUDDYS!
Vi skulle alltså spela bowling!
Jätte kul! Har bara spelat ca 3 gånger tror jag så lite amatör får man väl säga att man är. Men det gick hyfsat bra tycker jag. Jag Anna och Malin spelade ihop och jag kommer faktiskt inte ihåg några poäng men jag tror att Malin vann.
Men sen när vi satt och åt reste sej Pia och sa att en sådan här dag fanns bara 1 vinnare och det var ju förstås jag! En fin medalj fick jag minsan.
Jag blev bjuden på mat och dryck det var bara att hålla sej i närheten av Pia så fick jag det jag ville ha. Väldigt käckt. Så skulle det vara jämt.
Det var väldigt massa folk och rätt som det var började det ena bordet sjunga ja må du leva! Alla stämde givetvis in och hjälpte till!
Sen efter det började ett annat bord och sedan vårat bord som sjöng för mej och det ena bordet efter det andra! Så det var många som fira födelsedagar denna kväll!
Väldigt trevligt hade vi!
Vi blev trötta efter en stund så då ringde Monika efter Erling och han kom och hämtade oss och körde mej ända hem!! Visst var det gulligt?
Det var en kväll att leva på länge....


Från det ena till det andra så fyller lilla Thea 1 helt år idag!! Grattis lilla stumpan!
Vi ska åka dit på lördag, då ska Thea laga middag och efterrätt till oss. Så ska hon få lite paket.
Jag var så sugen på att åka dit idag efter jobbet men så tänkte jag att jag får försöka hålla tills på lördag. När jag kom hem ringde Robert och undrade om jag kanske var på väg i alla fall. Thea hade fått en bräda på munnen och skadat sej så hon var jätte ledsen! Å vad jag ångrar att jag inte åkte dit!! Stackars prinsessan på sin födelsedag och allting...
Pappan håller nämligen på att göra i ordning hennes lekrum, så det är mycket bräder och grejor där nu...
Ska bli spännande att se på lördag hur långt dom har kommit.
Nej nu ska jag försöka få Christer på lite glada tankar. Han fick just reda på att han inte fick jobbet på SAAB ana som han hade sökt... Det var väldigt ledsamt. Det gick till en som var yngre...


Hej då på ett tag! 

Kommentarer
Postat av: Robban

Det låter som en riktigt lyckad kväll! Gött det, såna är bra o ha ibland... :)



O Thea mår allt bra idag, det var mest igår hon var lite sur. Så det kanske vart bra om hon fått tjura av sig med farmor en sväng, vem vet? :D

2010-10-07 @ 19:16:03
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0