Scrapbook

Hej hej!
Idag har jag varit i Hjärtumsgården och lärt mej lite scrapbooking (eller hur det nu stavas)...
Det var jätte trevligt och vi hade 4 olika stationer kan man säga. så 4 olika kort gjorde vi.



Titta har ni sett vad jag har åstakommit! Fast vi hade förstås en mall att gå efter men ändå!
Sen fick man ju mycket tips och ideer att gå vidare .
Jätte kul var det.

Det började klockan 10:00 och höll på till 12:30. Tiden bara flög iväg! Ulrika som ledde kursen hade med sej en del kort som hon hade gjort och det är fantastiska saker man kan göra . Det är bra om man har lite fantasi också.

I lördags hade vi gotlandsbesök må ni tro. Min systerdotter Åsa har träffat en man från Gotland på nätet. Dom har träffats ett tag nu så nu tyckte hon väl att det var dags att presentera honom för släkten och det var väldigt roligt.
Det var nämligen så att hon jobbade på dan så då tog pappa på sej att köra runt med Ulf som han ju heter.
Så jag hade bakat en god kaka till kaffet och vi satt flera timmar och pratade. Han var sååååå trevlig och jag tror han passar Åsa perfekt! Hoppas verkligen det håller i sej. Synd att det är långt för dom när dom ska träffas.
Men är man bara kär så går allt. Avstånd betyder inget.
Vi håller tummarna!
När Åsa kommit hem var dom nerbjudna till Åsas syster Tina och dom åt Tacos och hade trevligt.

Det var detta som hänt denna helgen. Jo jag putsade fönstren i vardagsrummet också!
Viktig händelse tycker jag... Nästa helg är det ju advent!!!! Å vad mysigt det ska bli att sätta upp alla ljustakarna och tomtarna!!!
Undrar vad dom små barnbarnen säger om snögubben som jag brukar ha i hallen??
Mysigt mysigt mysigt!



Kommentarer
Postat av: josefin

dom blev ju jätte fina! får se dom live nästa gång vi kommer! =)

2010-11-23 @ 19:49:10
URL: http://princeandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0