Uppdatering

Hej på er!
Svårt att få tiden att räcka till , men nu kommer en liten uppdatering!
Det har ju varit mors dag och robert med familj , Josefin med familj samt Pontus var hemma på lite grillning.
Tror jag har världens finaste barn och bonusbarn!
Inte nog att jag fick fina blomster, vin och en smaskig päronkonjak, jag fick även en för tidig 50-årspresent!
Dom små änglarna hade lagt ihop till en gotlandsresa till mej! ( ja jag tar ju med mej Christer också förstås).
Åh vad glad jag blev! Samtidigt som jag tycker det var alldeles för mycket pengar...
Tårarna rann men givetvis av glädje för så fina barn finns nästan inte! Tack tack igen raringar!
Kommer kort på presentkortet så Rebecca och Linda kan se hur det såg ut.

Sen nästa roliga sak: Josefin och Pär har köpt huset i Öresjö!
Jätte roligt! Dom får tillgång till huset redan den18:e. Det är ju snart ju!

Vi hade Thea över natten förra fredagen till lördag. Det gick jätte bra. Passade på att ta lite kort på prinsessan..



Lilla Thea på lördagsmorgonen



Fel kort...



gullunge



Kolla in alla goa veck...



Här är på mors dag. Thea är hungrig...



Tofsen har åkt av.



Faktiskt en bild utan att hon har nåt i munnen! Hon är så söt!!



Åså lille Milo i sina sina sommarbyxor...



sockersöt goding!! Puss...



Titta så fina saker jag fick. Ett fint kort på Milo, fin blomma som inte syns så bra men ändå..
Och en päronkonjak som jag inte har smakat på flera år! Ummm ska bli gott.



Det bästa av allt: Presentkortet!



Kan ni läsa? Har en större bild...



Gulligt va´? Som sagt: dom finaste barn och bonusbarn, DET HAR JAG!



Hej då på ett tag...

Kommentarer
Postat av: Robban

Det är du allt värd! krama

2010-06-05 @ 19:26:48
URL: http://lyckhem.blogg.nu
Postat av: sofia juhlin

Gud vad dina barn är gulliga men det har dom väl efter sin mor. Sen ska vi ju inte tala om barnbarnen som är med på bild, såå söta. Kram

2010-06-06 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0