Regnet öser ner

Hej på er!
Ja idag har vår herre vatten läcka tror jag. hoppas han snart får tätt på hålet. Man blir fort trött på vatten.
Till och med vi som aldrig brukar spontanåka direkt tog en tur till Torp.
Pontus skulle köpa nytt batter
i till sin moppeped.
Umm  sen hittade jag en present till Viggo som snart fyller 4!! Linda jag berättar INTE vad det är!
Sen när vi åkte hem kom vi på att vi måste nog ha lite lördagsgodis för det åt vi ju upp igår?!
Tokigt det kan bli: äta lördagsgodis på en fredag... Inte bra.
Egentligen var det Josefins fel. Hon var här igår när jag kom hem efter jobbet. Då hade jag varit på Maxi och handlat. Hon tyckte vi kunde smaka lite på godiset och det kan ju inte jag och Christer. Speciellt inte Christer. Han kan verkligen inte sluta äta.
Vi hann ta en näve chips var, sen hörde vi hur det knaprade och knastrade i ena fåtöljen och där satt Christer med hela chipsskålen , den var slut på nån minut!!
Jaja det märks ju inte på han så det är ju egentligen lika bra...
Nu har vi tagit var sitt glas vin, kanske det blir ett till?
Hejs svejs på er alla där ute...

Kommentarer
Postat av: josefin

Men det fanns ju en påse chips till, åt ni upp den med?? å en chokladkaka till fanns det ju faktiskt me! =)

2010-06-12 @ 20:06:35
URL: http://princeandprincess.blogg.se/
Postat av: sofia juhlin

Ni är ju för underbara!

2010-06-13 @ 10:43:33
Postat av: mamman

Jo men halva chipspåsen började vi på och chokladkakan var ju bara en...........

2010-06-13 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0