Januari

Nu är det Januari och lite har hänt.
Vi började med att fira Pär som fyllde 26 år. Josefin och Pär hade gjort sin första smörgåstårta.
Blev väldigt god får jag säga.

Visst var den fin?

Sen blev det lite bilder på Thea då som vanligt!



Gullplutten!





Vackert dukat...

Sen var jag ju barnvakt en kväll alldeles själv, och det var ju underbart att få njuta av lilla gullungen !! Passade på att ta lite bilder av dockan..



Ummmm








Mamma fyllde 80 år igår (torsdag) så då gjorde jag smörgåstårta och mina systrar goda marängtårtor... Allt blev väldigt lyckat och fina blommor fick mamma. Här kommer lite bilder:





Syster Ewas hand var hela tiden framme och skar i tårtan när jag skulle ta kort.
Men det får väl gå...



Ewa diskade...



Birgitta torkade...



och jag gosade med Thea!!



Jubilaren själv..80 bast inte illa!



Traditionell bild med alla blommor.. Vackert..

Ja detta har hänt nu denna månad.
I morgon ska lilla Thea döpas återkommer med information om denna dag.
Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du har ju lagt upp min tårta två gånger, din såg ju inte ut så =)

2010-01-29 @ 19:48:40
URL: http://princeandprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppsan det har du rätt i!! Jag såg bara tomaterna, så jag tänkte det var den!!!

2010-01-30 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0