Konstig vecka!

Denna vecka har varit helt upp och ner på!
I måndags fick vi utrymma Stridsbergsgården vid lunchtid för fastighetsägaren kunde inte gå i god för säkerheten på grund av snöbelastningen på taket. Sen är det så mycket snö på gården så det går inte att gå ute.
På tisdagen fick vi vara på Paradisskolan och sitta och planera , även onsdagen tillbringade vi där tills det var dags att stänga även där på grund av snömängderna!
Torsdagen tillbringade jag hemma och skrev lite hemma på datorn det var bara det att jag hade ju inte fått med mej alla papper som jag behövde. Typiskt. Det var en fruktansvärd konstig dag. Kändes precis som om jag skolkade. Satt och väntade på nya besked hela tiden om vad som hände eller skulle hända.
Till slut ringde dom och sa att nästa dag (idag fredag) skulle vi träffas på en annan förskola och ha möte med våran chef. Så det hade vi idag och det blev bestämt att vi delar upp barnen på olika andra förskolor under nästa vecka eftersom det inte ser ut att kunna gå och öppna nästa vecka heller.
Så måndag ska jag och några av mina kollegor vara på immanuel kyrkan i Strömslund . Ca 20 barn följer med dit.
Sen placeras resterande barn ut på 2 andra ställen och personal medföljer dit.
Det blir annorlunda får jag säja!!
Hoppas det blir färdigt i alla fall i slutet av nästa vecka.

Från det ena till det andra fyller lilla Josefin 25 år idag! Herregud att hon har blivit så gammal!!
Snart kommer bebisen också. Det är ju inte lite att man är nyfiken på vad det kan finnas innanför denna magen!!
Det är sssssssså spännande... Det blir fullt upp för mej att hälsa på dom små. Först Thea och sen den här nya vad det nu kan vara.
Synd bara att Linda bor så långt bort. Det blir alldeles för sällan man får träffa dom små busgrabbarna.
Men dom var i alla fall här förra tisdagen. Dom var med morfar och åkte skridskor och snowracer. Det var kul!
Sen ritade dom och sprang runt och slog sej och hade kul.
Jag fick till och med NÄSTAN en kram när dom skulle åka hem utav Viggo. Man kan säja en halv kram. Han är ju väldig snål med dom....

Jaa det var vad som hade hänt denna vecka. Imorgon ska vi på kalas hos Josefin.
Hon ska få en hmmmmmmmmmmmmmm i present!!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0