Jullunch

Hej Hej
Jag är kvar men jag har varit fruktansvärt dålig på uppdatering... Dels händer det inte så mycket dels är jag ganska trött på kvällarna, men ska försöka bättra mej!
Idag har vi i alla fall haft jullunch på jobbet. Det var så mysigt, vi dukade långbord och fina servetter och grejor. Nu får jag ju maten från C-köket men jag hade gjort räkomelett och köpt lite sill och julmust till dom små änglarna. Dom tycker det är väldigt spännande... Fast det blir mycket jobb! Satt inte mer än den lilla stunden med barnen och åt sen var det disk, disk ,disk ända tills det var dags att gå hem. Känns i benet ska jag säga! Ja ja så blir det när man börjar bli gammal hi hi.
Sitter och tittar på mina händer...Ser ut som sandpapper. Suck. Under hur många liter handkräm jag har köpt till dessa händer. Dom skulle behövas doppas i olja!
Idag kom det ett urgulligt kort på lilla Thea som Lucia! Å vad glad man blir! Genast åkte det upp på kylskåpet! Här kommer lite kort:



Gulligt va? Syns kanske lite dålig men men



Milo i full fart med att rasera alla torn vi bygger upp. Om ni undrar har han blå ögon inte röda....



Going!!!


Ja nu har ni fått lite nya bilder nu ska jag dricka kaffe....

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0