Utflykt

Hej på er!
I torsdag gjorde vi en liten utflykt till våra kära gamla grannar som nu bor mellan Lidköping och Skara.
Josefin och Milo ville gärna följa med också och det gick ju så bra så bra.
Vi tog Josefins bil eftersom hon har barnstol och barnvagn och grejor med sej. Det var bara det att när jag skulle sätta mej i passargerarsätet så var ju stolen framskjuten så långt fram för barnstolens skull. Så mina ben hade problem att få plats. Bak tycker jag inte om at sitta om man åker långt , jag mår lite illa då.
Så det slutade med att jag fick köra och Christer sitta där bak och underhålla Milo. Det gick jättebra. Dom hade jättekul där bak i bilen!!
Sofia och P-A bor jättefint ute på landet. En massa småhus ,garage och ett stor maskinmagasin eller vad man ska kalla det.
Sen har Filip ett eget litet hus där han bor. Jätte mysigt.
Vi åt och vi åt och vi åt! Vädret var inte toppenfint så det gick inte att gå ut nåt vidare och alldeles innan vi skulle åka hem kom det världens regnoväder och åska också. Vi fick springa ut till bilen!
Jag hade kamera med den låg så fint i väska men tror ni att den kom fram? Nejdå det glömde jag ju. Men det var så fullt upp med dom små bebisarna! Sofia och P-A har ju fått en liten bebis som är född i slutet på Januari. Hmm vad blir det... jo lite drygt 6 månader om min fantastiska mattehjärna fick till det!
Trevligt hade vi i alla fall och jag fick en jätte fin champagne flaska i present av dom. Det hade dom ju verkligen inte behövt men det tackar jag för!
Den får vi öppna vid nåt speciellt tillfälle!
Inte varje dag man dricker Champagne inte!!
Nej nu har jag inte tid att skriva längre, vi ska åka till Vänersnäs och hälsa på farmor och farfar.
Ha en bra dag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har försökt maila dig foton men det har inte fungerat. Kram

2010-08-08 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0