Överby

Hej på er!
Fast jag har 1½ vecka kvar av semestern så har den obligatoriska "börja jobba depressionen" infunnit sej. Märkligt tycker jag. Då har jag ändå haft snart 6 veckor...
Det är inte det att det inte ska bli roligt att börja igen det är väl mest att man vet att det är så långt till nästa sommar. Och mörkret längtar man ju inte till.
Fast det är mysigt det också när man tänder alla smålampor och stearinljus.

Idag ska vi i alla fall åka till Överby och hämta Christers nya glasögon. Det blir bra för honom att se lite bättre.
Sen ska vi uträtta lite andra ärenden. Josefin ska till BVC sedan och väga och mäta Milo. Dom kommer hit sedan. Blir spännande att höra vad han har kommit upp till nu! Sixten väger i alla fall över 6 kilo nu!

Häromdagen ringde Milo och frågade om han fick vara en stund hos oss för hans föräldrar skulle till IKEA och han hade IIIIIIINGEN lust att följa med. Självklart  fick han komma den lille gullungen!



Skönt att slippa IKEA...



Kolla in skillnaden på hudfärg! Plutten får vänta till nästa sommar att sola sej!



Sen måste jag visa en bild på min goda Minestronesoppa jag gjorde häromdagen. Jag tog lite av varje som jag hade hemma...



Ummm jätte smarrig blev den. Christer åt upp det mesta och då hade den hunnit bli kall men han hann inte värma......



Sen blev jag Theasugen i måndags och passade på när Christer var ute och åkte med sina föräldrar och hälsade på en gammal tant. Jag ringde och frågade om hon ville leka med farmor.
Thea blev så glad så glad. Nu är det full fart på henne. Ålar sej över golvet i en himla fart! Reser sej upp överallt och har verkligen jätte roligt! Vet inte om föräldrarna har så roligt men...Det är bara början... Hihihi.
Världens sötaste är hon ialla fall!!

Ja det var väl vad jag hade att berätta. Vi hörs en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0