Semester!

Hej igen!
Jag har tagit 2 dagar semester helt appråpå! Mitt modershjärta gjorde ont när jag såg att Josefin hade det lite kämpigt med den lille Milo...
Mjölkstockning och feber och hormoner som hoppar upp och ner. Det är inte lätt.
Så jag fick ingen ro på jobbet utan jag fick efter mycket om och men tag på en vikarie som kunde jobba torsdag och fredag så jag kunde ta semester!
Sen ringde jag till Josefin och hon blev jätteglad. Hon kom hem igår och var här hela dagen och kunde vila. Milo sov ute i vagnen så gott som hela dagen med avbrott för mat och vi gick på en promenad ner till gamla mormor och morfar.
Lustiga var att denna morgon hade han sovit jätte länge och natten också!
Konstiga små liv ingen dag är den andra lik...
Nu är klockan 8:30 och jag väntar på att dom ska komma hit. Undrar hur natten och morgonen har varit denna gång?
Hej svejs!




Så här glad var min lilla tös för att hon fick komma och vila lite...
Gulligt va?! Jag är ju lite svag för choklad, men har faktiskt lyckats hålla mej och inte öppnat den ännu!


Kommentarer
Postat av: sofia juhlin

Hej!

Vilken tur hon har som har en mamma som bor nära. Blir allt lite avundsjuk. Vi pratade om er härom dagen och önskade att vi hade varit grannar igen. hälsa Josefin. Kram

2010-04-30 @ 19:24:23
Postat av: Carina

Hej!

Ja det var en härlig tid och det var så himla roligt med lille Gabriel! Han var så snäll och det var så roligt att passa honom!

Kram på er!

2010-05-01 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0