Trött

Idag är jag trött... Ont i ryggen och ont i mitt ben.
Skönt nu har jag gnällt lite. Annars är allt bra! Härligt väder fast nu känner jag mej lite frusen.
Läste 2 kommentarer från 2 av barnen! Linda vill ha fiskpinnar och Robert vill ha stek!
Jag tycker dom kan komma i helgen så vi kan ta den där sista grillningen. Det skulle vara mysigt!
Och innan bebisen kommer. Nu är det nära!!
Linda vad säjer du? Kan ni inte komma på lördag?
I går var jag och Christer i Uddevalla på Pontus nya skola och skulle lyssna på ett föredrag för oss föräldrar.
Vi gick in i matsalen för det var där man skulle samlas och blev invisade i ett rum där. Lärarna hälsade på oss och var trevliga och bjöd på kaffe och bullar. Medan vi drack kaffet skulle vi få se på ett bildspel på hur våra barn hade haft det denna första tiden. Då upptäckte jag att det stod årskurs 6!! Vi hade hamnat på fel föräldramöte!!
Typiskt!
Så jag var ju tvungen att gå fram till läraren och fråga om vi kommit fel och det hade vi ju givetvis..
Men vi blev visade till ett annat rum, själva matsalen där föreläsningen var , så vi kom till rätta till slut. Oj oj oj så tokigt det kan bli!
Men vi fick kaffe och bulle i alla det fick inte dom andra!
Ja det var det som hände igår , idag har ännu inte hunnit hända nåt speciellt.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, vi kan inte på lördag! Zandra gifter ju sig till helgen :)



Men nästa igen? JÄTTEGÄRNA :)



Kram Linda

2009-09-15 @ 20:06:44
Postat av: Robban

Vi kommer gärna iaf! Om vi nu inte är upptagna nån annanstans då... ;)

2009-09-16 @ 15:19:34
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0