Pub afton!

Fredag igen!
Härligt. Ikväll är det dags att gå ner till puben igen. Sista fredagen i månaden är det pub nere i Hjärtumsgården. Trevligt trevligt.
Christer följer inte med för han har fortfarande ont i sin ischias nerv eller vad det är.
Han har varit hos kiropraktorn 2 gånger nu men ännu är han inte helt ok. Han kan inte sitta långa stunder.
Men jag och min granne Annika ska gå ner en stund.
Idag har vi haft utvecklingsdag på jobbet vilket innebär att inga barn har varit på förskolan och vi har varit på Älvshögsborg.
Inte i badet alltså utan i konferansrummet och där var en beteendevetare som tog upp en massa tänkvärda saker.
Vi har ju inte varit i gång så länge utan vi startade upp i slutet av februari och det tar tid att jobba ihop sej och få in rutiner som passar alla.
Det var väldigt bra och vi fick nog alla mycket att tänka på.
På måndag ska vi också ha en utvecklingsdag men då ska vi vara i huset.
Jätte bra för då kan man gå igenom allt som man inte hinner annars.

Nu väntar vi med spänning på Robert och Marias bebis som är beräknad att komma på söndag.
Herre gud vad spännande det är . Undrar vad det blir...
Sängen stod så fint färdig bäddad och klar. Med sänghimmel... Å så mysigt!!
Vagnen står också fint i hallen och bara väntar......
Skulle inte förvåna mej om Robert ringer när jag är nere på puben! Men då hoppas jag han ringer på mobilen för den ska jag ha med mej! Ser du det Robert?!

Ja detta var min dag . En väldigt skön och annorlunda dag. Skönt att slippa komma hem alldeles svettig....
Hej då vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0