Ullared

Hej!
Idag är det torsdag och jag har semester! Christer och jag åkte till Ullared tidigt i morse. 06:50 startade vi hemifrån, var framme ca 09:20.
Inhandlade mycket julklappar till dom små så nu är vi i stort sätt färdiga med julinköpen!
Väldigt skönt.
Efter att vi lagt in alla påsar i bilen gick vi och fikade och sen började vi vår färd hemåt. Då var klockan ca 11:30.
Jag SMSade Josefin när vi åkte hemifrån och sen när vi var på väg hem. Hon tyckte vi var knasiga, man kan inte vara så kort tid på Ullared! Josefin brukar komma hem sent på kvällen..
Men det var precis lagom för oss jag visste ungefär vad vi skulle ha.

Sedan när vi kört en bit kom vi på att vi måste allt åka och hälsa på min gamla kusin som vi visste bor inte långt därifrån så efter ett intensivt  ringande hittade vi dit!
Hon blev så glad när vi kom! Vi drack lite kaffe och fick goda hembakade bullar. Hon bor hos sin son Jimmie och hans fru. Det var riktigt trevligt att få träffa dem också!

Vid 2-tiden åkte vi därifrån och var hemma vid 4-tiden. Borta bra men hemma bäst!

Jaa detta var min dag och det bästa av allt är att jag är ledig i morgon också!!

Hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0