Revy!

Nu är det dags för att gå på revy! Den heter "titta inte i påsen" eller nåt sånt. Den är nog jätte rolig kan jag tro. Christer kommer nog att skratta hela tiden. Ska säja till honom att ta på hör apparaten så han inte missar något.
I går var jag ju på Dirty dancing. Himla bra var det. Det var medborgarskolan som gjorde detta. Dom sjöng och spelade jätte bra! Så himla bra musik också.
Sen gick vi på o´leareys i Trollhättan. Drack lite gott och satt och pratade. Christer var och hämtade mej vid 1 på natten . Då hade jag varit uppe sen 5 på morgonen. Det är inte klokt att jag lyckades hålla mej vaken!
Men det är kul nån gång ibland att komma ut.
Nästa vecka ska jag ha semester torsdag , fredag!! Jag längtar! Kanske Ullared på torsdag om det inte blir dåligt väder. Man vet ju aldrig denna årstiden.
Nu har jag inte tid längre!
Vi hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0