Julbord

Hej på er!
Imorgon ska jag på julmässa i Uddevalla. Vi blir även bjudna på julbord. Det ska bli trevligt!
Det är alltså svensk cater där vi handlar våra varor i Trollhättans stad.En del rabatterbjudande kan jag tänka mej att det blir också.
Ska även bli kul att träffa kollegor, det blir ju inte så ofta. Jag ska åka med Marcus och Barbro från Björndalsskolan.

Igår var jag på utbildning så att jag ska kunna beställa via nätet. Det verkar fungera bra jag började idag lite grann men det är en del grejer som jag inte kom ihåg men det ska noggå bra. Ska försöka skicka iväg beställningen i morgon.

Nu ska jag få en kopp kaffe av min man, jag brukar inte dricka så här sent men han hade köpt nåt gott till.... Då är det svårt att motstå..

Hej då vi hörs en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0